خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان قتل یک تبعه خارجی در قشم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۱۵

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل تبعه خارجی و همدستان او در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مجتبی راست‌خدیو گفت: در پی وصول خبر مبنی بر وقوع درگیری بین چند نفر از اتباع خارجی و وقوع یک فقره قتل با استفاده از سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی با بیان اینکه از همان ساعت اول با دستورات لازم ، اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری عاملان و ضارب مقتول پرونده صادر شد افزود: سرنخ ها حاکی از خروج و متواری شدن عاملان درگیری و ضارب اصلی به سمت غرب جزیره بود که با تشکیل چند تیم مجرب عوامل پلیس در محل حاضر شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی قشم با اشاره به همکاری  اهالی روستای سهیلی در دستگیری عاملان این جنایت اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان قشم با افتخار قدردان همکاری این عزیزان بوده و این انسجام و تعامل شجاعانه با پلیس را به عنوان نقطه عطفی در ایجاد امنیت مورد قدردانی قرار می دهد.

سرهنگ راست‌خدیو تاکید کرد : 4تن از عاملان  حادثه قتل تبعه خارجی که متاسفانه به دست هموطن خود به قتل رسید در کمتر از 12ساعت و قبل طلوع آفتاب روز جاری توسط پلیس دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مراحل مقدماتی  و تشکیل پرونده در دستور کار بوده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز