خبرگزاری کار ایران

سرهنگ میش مست خبر داد:

جریمه ۵۶۷ دستگاه خودروی متخلف در ورودی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۷۲

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ظرف ۲۴ ساعت اخیر ، ۵۶۷ دستگاه خودرو در اجرای طرح پیشگیرانه منع ورود خودروهای غیربومی با هدف مقابله با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مبادی ورودی به کلانشهر مشهد از سوی پلیس جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست در این خصوص افزود: رانندگان متخلف این خودروها بخاطر بی‌توجهی نسبت به محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، هر یک با دریافت برگه جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: رانندگان ۴۱۴ دستگاه خودروی در حال حرکت دیگر در مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی نیز ظرف ۲۴ ساعت اخیر پیامک تذکر پلیس را دریافت کردند. 

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنین در چارچوب اجرای طرح پیشگیرانه منع ورود خودروهای غیربومی با هدف مقابله با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ۵۳۶ دستگاه خودرو توسط پلیس از مبادی ورودی کلانشهر مشهد به مبدا برگردانده شدند. 

وی به سوانح جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: دو فقره تصادف خودرویی منجر به جانباختن چهار سرنشین آنها طی همین مدت در جاده‌های استان رخ داد. 

سرهنگ میش‌مست افزود: پنج فقره برخورد خودروها نیز ظرف ۲۴ ساعت اخیر در مسیرهای جاده‌ای برون‌شهری خراسان رضوی اتفاق افتاد که در مجموع منجر به جراحت هشت نفر شدند.

وی همچنین وضعیت کنونی ترافیکی را در مسیر رفت و برگشت جاده مشهد - چناران پرحجم و ترافیک دیگر جاده‌های خراسان رضوی را عادی و روان اعلام کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز