خبرگزاری کار ایران

در بازدید خانزادی از منطقه آزاد انزلی تاکید شد؛

حمایت از تسریع در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر اتصال راه آهن به بندر کاسپین

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۵۷

در بازدید معاون فنی و زیربنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از منطقه آزاد انزلی بر حمایت از تسریع در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر اتصال راه آهن به بندر کاسپین تاکید شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،مصطفی خانزادی معاون فنی و زیربنایی، دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از طرح‌های عمرانی و زیرساخت منطقه آزاد انزلی بویژه روند اتصال راه آهن به مجتمع بندری کاسپین بازدید به عمل آورده و با سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان در خصوص مسائل مرتبط با این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست که معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشت، طرفین بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور رسیدن به ارتقای شاخص‌های جذب سرمایه گذاران بین المللی و ایفاگری نقش فعال در مسیرهای ترانزیتی بین المللی عبوری از طریق این منطقه تصریح کردند.

در ادامه معاون فنی و زیر بنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور به همراه معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی، قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها از نزدیک از روند ساخت و تکمیل راه آهن رشت به مجتمع بندری کاسپین در منطقه آزاد انزلی و ایستگاه پیربازار بازدید بعمل آورد و با مذاکره با پیمانکار این طرح ملی تاکید کرد جبهه‌های کاری و عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف سرعت پیدا کرده و افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز