خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اعلام کرد:

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت خانه تئاتر شهر قزوین/ کمبود اعتبار مهمترین مشکل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۴۲

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ساخت خانه تئاتر شهر قزوین تا به امروز ۷۰ درصد رشد فیزیکی داشته و با تامین اعتبارات لازم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سلیمان بهرامی اظهار کرد: این پروژه دارای سه هزار متر مربع مساحت بوده و دارای ۲ مجموعه نمایش روباز و سکوی‌های تماشاچیان است.

وی افزود: فاز نخست این پروژه در مهرماه ۱۳۹۷ شامل احداث ساختمان با قرارداد پنج میلیارد تومانی به اتمام رسیده و فاز دوم آن نیز در آذر ماه سال گذشته شامل تکمیل ساختمان  و احداث محوطه با قرارداد هشت میلیارد تومانی آغاز شده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: فاز سوم این پروژه هم شامل نمای کرتین‌وال طبقه همکف، پنجره های طبقه اول و نورپردازی پشت نمای ساختمان است.

بهرامی اضافه کرد: در حال حاضر مهم ترین مشکل موجود در روند اجرایی این پروژه موضوع کمبود اعتبارات است که امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده این مشکل در آینده ای نزدیک برطرف شود.

وی افزود: پروژه خانه تئاتر قزوین یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین در موضوعات فرهنگی است که امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با هنرمندان و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم فضای مناسب و درخور شانی را برای آنها احداث کنیم.

این مسئول عنوان کرد: این منطقه شهرداری علاوه بر پروژه خانه تئاتر شهر قزوین تمرکز ویژه ای هم بر دیگر پروژه های عمرانی از جمله احداث مجموعه ورزشی شقایق ۲، سوله ورزشی شرق باهنر، فاز سوم بوستان امام علی(ع) و بوستان ولایت دارد که همگی از پروژه های مهم شهر قزوین به حساب می آیند و می توانند فضای مناسبی را برای شهروندان قزوینی در زممینه ورزشی و تفریحی ایجاد کنند.

منطقه ۲ شهرداری قزوین یکی از مناطق سه گانه شهرداری قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز