خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان همدان :

کرونای انگلیسی در استان همدان مشاهده نشده است / تشدید مراقبت‌های آزمایشگاهی برای شناسایی ویروس جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۴۵

معاون مرکزبهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: تاکنون موارد مثبتی از کرونای انگلیسی در استان همدان مشاهده نشده است.

به گزارش ایلنا از همدان، منوچهر کرمی گفت‌: گرچه موارد مثبتی از کرونای انگلیسی در استان مشاهده نشده، اما تمهیدات لازم برای پیشگیری از این موضوع صورت گرفته و حساس‌سازی مردم، پزشکان، بخش دولتی و خصوصی و همچنین کادر بیمارستان‌ها انجام شده است.

معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سابقه مسافرت افراد را رصد خواهیم کرد و موارد مشکوک را برای انجام آزمایش‌ها تکمیلی ارسال می‌کنیم.

کرمی یادآور شد: برای شناسایی زودهنگام کرونای انگلیسی مراقبت‌های آزمایشگاهی را تشدید خواهیم کرد.

وی در ادامه به مردم توصیه کرد: برای حفظ وضعیت موجود و پیشگیری از ایجاد موج‌های احتمالی بعدی پروتکل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک، شست‌و‌شوی مکرر دست‌ها، دوری از تجمعات، عدم استقبال از مسافر، عدم برگزاری مهمانی را جدی بگیرند.

کرمی تأکید کرد: از مردم خواهش می‌کنم از هرگونه دست دادن، روبوسی کردن در هر شرایطی بپرهیزند و همچنین دست دادن به شیوه مشت گره کرده را به‌عنوان یک فرهنگ جا نیندازند چراکه با وجود احترام متقابل به یکدیگر هیچ ضرورتی برای این موضوع وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز