خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری همدان مطرح کرد:

وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی هر چه سریع تر ساماندهی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۶۳۸

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان در نشست ویژه بررسی مسائل و مشکلات میدان میوه و تره بار شهر همدان، گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار بسیار نابسامان و زیبنده همدان نیست.

به گزارش ایلنا، محمدعلی محمدی با اشاره به اینکه احداث میدان میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است، افزود: به سرانجام رسیدن این طرح ممکن است چند سال به طول بیانجامد که لازم است وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی هر چه سریع تر ساماندهی شود.

وی بی‌نظمی، مشکلات ترافیکی، سرقت و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و یادآور شد: میدان بار همدان دارای قدمت چندین ساله است و در گذشته به عنوان یک پس کرانه به خوبی فعال بود اما به مرور مشکلات این مجموعه لاینحل باقی مانده و منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

محمدی با بیان اینکه دادستان همدان هم در این زمینه به جد تأکید دارد، افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار توسط شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک تأیید شده است که پس از تأیید در شورای همتای استان باید در زمان کوتاهی اجرایی شود.

وی خواستار همکاری هیئت امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار در راستای اجرای طرح ساماندهی شد و اظهار کرد: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمدزا نیست و صرفاً بهره مندی مردم از خدمات مطلوب تر و رفع مشکلات موجود مد نظر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان در پایان خواستار همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان شد و خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی میدان بار ظرف یک هفته نسبت به مراجعه و خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب همدان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز