خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

تیم والیبال شهرداری قزوین مغلوب حریف یزدی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۶۴

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم شورا و شهرداری قزوین مقابل تیم خاتم اردکان یزد مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، دیدار تیم والیبال شهرداری قزوین مقابل خاتم اردکان یزد در هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال با شکست سه بر یک به پایان رسید، موضوعی که طی هفته‌های اخیر به داستان تکراری و متوالی این تیم تبدیل شده است و با نتایج ضعیف سه بر صفر و سه بر یک تکرار می‌شود.

علی مؤذن سرمربی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین نیز در خصوص نتیجه بازی مقابل خاتم اردکان، گفت: زورمان به خاتم اردکان نرسید و نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم.

وی اظهارکرد: شاگردانم در ست اول خیلی خوب بازی کردند و در تمام فاکتورهای والیبال درخشان ظاهر شدند و از طرفی اشتباهات بسیار کمی هم داشتیم.

مؤذن ادامه داد: در ست دوم تیم خاتم بهتر از ما بازی کرد و نبض بازی از دست ما خارج شد.

سرمربی تیم والیبال شورا و شهرداری قزوین ادامه داد: در مجموع بازی خیلی خوبی بود، اما زور ما به خاتم اردکان نرسید و نتوانستیم برنده از زمین خارج شویم. شاگردانم کم کاری نکردند و در پایان برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

تیم شورا و شهرداری قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال از ۲۵ بازی، ۲۰ بازی خود را واگذار کرده است و هم اینک با ۱۵ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار دارد.

شهرداری قزوین هم اینک جزو سه تیم آخر جدول لیگ برتر است و در صورت تداوم این نتیجه باید با مسابقات لیگ برتر فصل آینده خداحافظی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز