خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در شهرستان سرپل ذهاب / درگیری با پلیس هنگام دستگیری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۵۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری در سرپل ذهاب خبر داد که اخیرا در شهر کرمانشاه، زن عموی خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن میانسال در حاشیه کمربندی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این قتل به دنبال اختلافات خانوادگی رخ داده که طی آن شخصی اقدام به قتل زن عموی خود کرده و با سرقت خودروی شخصی وی متواری شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پلیس در ادامه و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل فراری را در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی محل اختفای وی را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: قاتل تحت تعقیب زمانی که خود را در حلقه محاصره پلیس می بیند با انها درگیر اما پس از مدت کوتاهی، مقاومت وی با اقتدار ماموران انتظامی درهم شکسته و در حالی که زخمی شده بود، دستگیر می شود.

وی در پایان از انتقال قاتل دستگیر شده به کرمانشاه خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز