خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی:

آبرسانی به 9 روستا در استان مرکزی با تانکر انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۶۹

معاون‌بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت: 9 روستای این استان در مجموع با یکهزار نفر جمعیت، به علت کیفیت نامطلوب آب و کمبود منابع آبی، به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر شجاعی با اعلام این مطلب افزود: این روستاها شامل حسین آباد، دهلق، وزیرآباد، نیسان، چنگزین، قیزقلعه، مشکان، بغدادی و احمدآباد هستند که 8 روستا در شهرستان اراک و یک روستا در شهرستان ساوه واقع شده‌ است.

شجاعی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی برای تأمین آب روستای چنگزین اقدام به حفر یک حلقه چاه و خط انتقال اجرا کرده که تا پایان سال اهالی این روستا از آب  آشامیدنی مطلوب بهره‌مند می‌شوند. برای تأمین آب روستای قیزقلعه 4 کیلومتر خط انتقال از روستای مجاور اجرا و یک مخزن ذخیره آب به حجم 50 مترمکعب ساخته شده است.

وی ادامه داد: حفر یک حلقه چاه و اجرای 11 کیلومتر خط انتقال به روستاهای حسین آباد و بغدادی تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یک مخزن ذخیره آب با ظرفیت 200 مترمکعب ساخته شده است. برای آبرسانی به سایر روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند، مشاور مطالعات پروژه‌ها انتخاب شده و پس از اتمام مطالعات عملیات اجرایی آبرسانی به این روستاها آغاز خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: از 9 روستایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند 2 روستای احمد آباد و بغدادی واقع در شهرستان اراک در حال حاضر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی قرار ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز