خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین از زیرساخت های مطلوب در بخش پزشکی محروم مانده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۶۰

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در مسئله پزشکی و سلامت زیر ساخت مناسب و مطلوبی ندارد و در مواقع بحران با مشکلات زیادی روبرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور امروز در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه موضوعات پزشکی و سلامت نیز در بخش زیرساخت استان قزوین وضعیت مطلوبی ندارد و در هنگام بحران و بلایای طبیعی با چالش جدی رو به رو خواهیم شد که امیدواریم با حمایت و دستور وزیر بهداشت اقدامات لازم انجام شود.

استاندار بیان کرد: در بحث واکسن هم امیدواریم به استان قزوین نگاه ویژه‌تری شود تا بتوان با توجه به شرایط موجود استان اقدام اساسی در زمینه مقابله با کرونا صورت گیرد.

جمالی پور هدف نخست استان قزوین برای مقابله با کرونا را پیشگیری برشمرد و افزود: این امر اولویت مهم برای تمامی مسئولان و مردم مشخص شده است و امیدواریم با این سیاستگذاری بتوانیم کرونا را شکست دهیم و گام‌های بلندی را برای مقابله با این ویروس در سطح استان برداریم.

وی ادامه داد: استان قزوین در چهارراه ۱۱ استان قرار گرفته است و ۳۰ درصد جمعیت مهاجر دارد و به دلیل واقع شدن شهرک‌های صنعتی، ترددهای زیادی را روزانه ثبت می‌کند ولی خوشبختانه وضعیت خوبی در زمینه مقابله با کرونا دارد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: همیشه در مجموع از استان‌های مجاور خود، وضعیت بهتری را داشته‌ایم که این مهم نشان از تلاش‌ها و زحمات اعضای ستاد، بخش درمان و توجه و همکاری مردم استان قزوین دارد.

استاندار یادآور شد: در راه خدمت دعوای سیاسی و جناحی معنا ندارد و مسئولان استان قزوین در بسیاری از موضوعات با همدلی و اتحاد مسائل را پیش برده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

جمالی پور با بیان اینکه استان قزوین دارای مردمی متعهد و پرتلاش است، اضافه کرد: سخت گیری‌های زیادی را در راه مقابله با کرونا برای مردم به وجود آوردیم ولی تمامی مردم با صبر و حوصله این موضوعات را تحمل کرده و گام بزرگی را در راستای مقابله با کرونا برداشتند.

وی اضافه کرد: وضعیت کرونای استان قزوین در ماه گذشته کاملاً آبی شد ولی با انتشار این خبر، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش یافت که زنگ خطری جدی برای استان قزوین به حساب می‌آید.

به گفته نماینده عالی دولت در استان، هم اکنون استان قزوین در حالت فوق العاده مقابله با کرونا قرار دارد و از مردم درخواست داریم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم برنامه های مورد نظر را به نحو احسن انجام بدهیم.

 استاندار  در پایان عنوان کرد: در زمینه نهضت کمک‌های مؤمنانه هم اقدامات بسیار ویژه‌ای در استان قزوین انجام شده و چندین هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز