خبرگزاری کار ایران

در راستای هفته درختکاری انجام می‌شود؛

توزیع نهال رایگان در میان شهروندان همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۸۶

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان از توزیع نهال میان شهروندان به مناسبت گرامیداشت هفته درختکاری و در راستای توسعه فضای سبز شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان، «حسین خانجانی»  اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از ضرورت ها در کلانشهر همدان با مشارکت و همراهی شهروندان محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط برنامه های گرامیداشت هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه های هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۱ اسفند برای ارتقای فرهنگ درختکاری و حفظ منابع طبیعی برگزار می شود، تاکید کرد: توزیع و کاشت نهال رایگان برای شهروندان از مهم ترین اقدامات این سازمان در هفته گرامیداشت منابع طبیعی و درختکاری است.

خانجانی گفت: شهروندان علاقه مند به دریافت نهال می‌توانند از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه سال جاری به سامانه اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان به نشانی imasabz.hamedan.ir  مراجعه و درخواست خود برای دریافت نهال را ثبت کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای تکریم ارباب رجوع و با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و برای جلوگیری از هرگونه تجمع، کاشت نهال توسط شهرداری و بر اساس اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه انجام می شود، افزود: کار تحویل و کاشت نهال مورد درخواست شهروندان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده از سوی نیروهای شهرداری همدان انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همدان ادامه داد: باغداران محترم نیز با ارائه سند مالکیت(در محدوده شهر همدان) و کارت شناسایی معتبر می توانند حداکثر ۲۰ اصله نهال دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز