خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری همدان خبر داد:

20 اسفند آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا / داوطلبان گواهی عدم سوءپیشینه دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۸۳

سرپرست فرمانداری همدان از آغاز ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر و روستا از 20 اسفند خبر داد و گفت: داوطلبان حین ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدعلی محمدی امروز با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر و روستا از 20 اسفندماه اظهار کرد: ثبت‌نام فقط در فرمانداری همدان انجام می‌گیرد بنابراین تمام داوطلبان شهرهای همدان، قهاوند، جورقان و مریانج باید به فرمانداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمینه‌سازی برای ثبت‌نام داوطلبان فراهم شده است، ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی برگزار شده تا مقدمات اجرای مطلوب این مهم فراهم شود.

سرپرست فرمانداری همدان ضمن تأکید بر اینکه نامزدها در حین ثبت‌نام باید دارای گواهی عدم سوءپیشینه باشند، تصریح کرد: از 3 ماه قبل هم اعلام کردیم که داوطلبان گواهی عدم سوءپیشینه خود را بگیرند و حین ثبت‌نام همراه آنها باشد تا زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.

وی بیان کرد: کسانی که تمایل دارند برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت‌نام کنند، گواهی سوءپیشینه را دریافت کنند زیرا روند آن زمان‌بر است.

محمدی خاطرنشان کرد: شرط مدرک تحصیلی داوطلبان نیز همچنان از مقطع کارشناسی به بالاست و تغییراتی در این بخش وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز