خبرگزاری کار ایران

به صورت مجازی و حضوری؛

چهارمین رویداد ملی آب مشهد آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۴۵

چهارمین رویداد ملی آب مشهد صبح امروز دوشنبه در دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مجازی و حضوری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کامران داوری دبیر اجرایی رویداد در این خصوص گفت: سومین جشنواره ملی فناوری‌های نوین آب، هشتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران، نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران و نخستین همایش کم‌آبیاری و استفاده از آب‌های نامتعارف در کشاورزی مناطق خشک به دنبال یافتن و بررسی زیست بوم آینده این منطقه و کشور است.

داوری با اشاره به اینکه در این رویداد وزیر نیرو به صورت مجازی ایراد سخن خواهد کرد، افزود: بیش از ۸۵۰ مقاله به دبیرخانه این رویداد رسید که افزون بر ۴۷۰ مقاله برای طرح در قسمت های مختلف این رویداد مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: شرایط اقلیمی ایران سبب شده تا بیشتر رودخانه‌های موجود آن کم آب و فصلی باشند و اگر مشکلات ناشی از این شرایط مورد بررسی علمی قرار نگیرند، آینده آبی مناسبی را در پیش نخواهیم داشت.

رئیس پژوهشکده آب و محیط زیست دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: سومین جشنواره ملی فناوری‌های نوین آب، فرسایش، خشکسالی و محیط زیست و نخستین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب‌های نامتعارف در کشاورزی مناطق خشک نیز در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفند ماه امسال در این دانشگاه به صورت برخط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز