خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز البرز:

ساکنان ۸ روستای البرز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۴۱

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از گازرسانی به ۸ روستای البرز و کلنگ زنی پروژه در ۷ روستای استان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین تقی نژاد، با اشاره به بهره برداری گاز طبیعی در روستاهای استان البرز، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور استاندار البرز، طرح گازرسانی روستای کوهستانی کندر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: برای گازرسانی به روستای کندر ۱۲ هزار متر طول خط تغذیه و ۶ هزار و ۶۰۰ متر شبکه پلی اتیلن اجرا شده  و ۹ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: در مسیر اجرای این پروژه یک ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث شده است.

تقی نژاد افزود: با بهره برداری از این پروژه ۶۷۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: آغاز عملیات اجرایی این پروژه ابتدای سال ۹۸ بوده و در ۱۷ بهمن ماه سال جاری به پایان رسید که با گازدار شدن این روستا بیش از ۸۶درصد، جمعیت روستایی البرز و ۹۹/۹ درصد جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

تقی نژاد گفت: سختی عملیات گازرسانی در مسیر جاده چالوس به بخش آسارا بر کسی پوشیده نیست اما برای رفاه حال اهالی محترم روستاهای این بخش، تلاش می کنیم به مرور ۶۰۰ انشعاب گاز دیگر، نصب و تکمیل شود.

وی ادامه داد: خانواری که اجرای لوله کشی تحت نطارت نظام مهندسی را انجام داده اند می‌توانند قبل از پایان سال و حداکثر تا اردیبهشت از گاز طبیعی استفاده کنند.

مدیرکل شرکت گاز البرز با عنوان اینکه این پروژه ها به شهدا و خانواده های شهیدپرور، تقدیم می شود، گفت: همچنین بهره برداری از پروژه گازرسانی در ساوجبلاغ و روستای سرحه و ۶ روستا در طالقان از جمله پروژه هایی بزرگی بود که در شرایط سخت عملیاتی دنبال شد

تقی نژاد اظهار داشت: در ایام سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع ۸ روستا در البرز گازرسانی و ۷ پروژه جدید، کلنگ زنی شد که این پروژه ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان انجام شد.

وی با اعلام خبری خوش به ساکنان بخشی از روستاهای طالقان گفت که مردم این منطقه قبل از پایان سال نیز منتظر بهره برداری گاز باشند و پروژه گازرسانی سایر روستاها نیز تا خرداد ماه، تکمیل می شود.

شهبازی، نماینده عالی دولت در استان البرز نیز در حاشیه افتتاح این پروژه ها ضمن قدردانی از تمامی مسئولانی که در راستای گازرسانی به روستاهای جاده کرج- چالوس همراهی کردند، گفته بود که آرزوی دیرینه مردم این منطقه علیرغم مشقاتی که در مسیر این گازرسانی وجود داشت محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز