خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

فعالیت اصناف در البرز بعد از ساعت ۲۱ ممنوع است/ واحدهای متخلف پلمپ می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۰۵

فرماندار شهرستان البرز گفت: اصناف در شهرستان البرز باید بعد از ساعت ۲۱ فعالیت خود را تعطیل کنند در غیر این صورت بدون هیچ عذر و بهانه‌ای پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان البرز بیان کرد: با توجه به اعلام وضعیت فوق العاده در استان قزوین تمام صنوف موظف هستند راس ساعت ۲۱ محل کسب خود را تعطیل کنند و آژیر هشدار و تعطیلی توسط شهرداری و آتش‌نشانی در شهر به صدا در می‌آید.

فرماندار البرز افزود: اتحادیه‌ها و اصناف با جدیت بیشتر در نظارت بر فعالیت اصناف وارد شوند.

نصیری اضافه کرد: ضروری است به منظور پیشگیری از بیماری و تجمع و دورهمی‌های شبانه پلیس راهور برای صدور جریمه‌های اعمال محدودیت پس از ساعت ۲۱ با جدیت و نظارت هر چه بیشتر ورود کند.

وی ادامه داد: کنترل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ از لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از تجمعات بسیار مورد توجه و مورد تاکید است.

این مسئول بیان کرد: برگزاری مراسم عروسی در تالار‌ها با هر ظرفیتی که دارند صرفا تا ۷۵ نفر در هر سالن، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کمترین تعداد میهمان، با مجوز شبکه بهداشت و نظارت اماکن نیروی انتظامی امکان پذیر و برگزاری این مراسم دردر منزل و باغ ممنوع است.

فرماندار البرز از مردم خواست ببرای رعایت سلامت و حفاظت از جان مردم و جلوگیری از شیوع بیماری ضمن خوداری از حضور هرگونه مراسم عقد و عروسی در منازل، در صورت برگزاری این موضوع را به پلیس ۱۱۰ و شبکه بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز