خبرگزاری کار ایران

فرماندار دستور خبر داد:

ممنوعیت برگزاری مراسم عمومی اعتکاف در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۵۹

فرماندار ویژه کاشان گفت: با توجه به نمونه مشکوک ویروس جهش یافته کرونا در کاشان، اجرای مراسم اعتکاف در این شهرستان به صورت عمومی و دسته جمعی ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی بیان داشت: شرایط شهرستان کاشان در وضعیت هشدار قرار دارد و با وجود ویروس جهش یافته کرونا می تواند وضعیت را به نارنجی تغییر داده و شرایط اسفند ماه گذشته را برای ما تکرار کند.

وی در ادامه افزود: برخی از استان های شمالی و شهرهای جنوبی و همچنین اصفهان به عنوان شهر گردشگر پذیر از ممنوعیت ورود و خروج برخوردار است که ضرورت دارد با تصمیم ستاد ملی کرونا این ممنوعیت برای کاشان نیز اعلام a,د تا شاهد بروز موج دیگری از این ویروس جهش یافته به دلیل مسافرت غیر ضروری در منطقه نباشیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: با توجه به نمونه مشکوک ویرورس جهش یافته کرونا در کاشان، اجرای مراسم اعتکاف در این شهرستان به صورت عمومی و دسته جمعی ممنوع خواهد بود و در راستای بهره مندی از معنویت ایام البیض این مراسم به صورت انفرادی و با استفاده از برنامه های صدا و سیما برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: هر شهروند کاشانی در موضوع پیشگیری از ابتلا و انتقال ویروس کرونا سهمی دارد و آن هم استفاده از ماسک است که این موضوع شهروند عادی یا مسوول و مدیر نمی شناسد و همه باید رعایت کنند.

مرتضایی اظهار داشت: از 18 الی 26 بهمن ماه تعداد موارد مثبت کرونا بستری در بیمارستان های کاشان 133 مورد، تعداد تیم های اعزامی 117 مورد، تعداد تست سریع انجام شده 1333 مورد و تعداد افراد آموزش دیده در این طرح 1475 و تعداد تست مثبت نیز 54 مورد بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان درباره بازرسی های صورت گرفته از صنوف مختلف گفت: تعداد بازرسی در یک ماه اخیر از صنوف مختلف 900 مورد ، اخطار کتبی 150 مورد و اخطار شفاهی 750 مورد بوده است که در صدد هستیم تعداد گشت ها و بازرسی ها از صنوف را با توجه به ایام پایانی سال افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز