خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صمت اردبیل:

عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است/ هرگونه افزایش قیمت باید از سوی جهاد کشاورزی پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۲۷

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اردبیل با تاکید بر اینکه تا زمان ابلاغ مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، از برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

به گزارش ایلنا, یوسف شهباززاده عنوان کرد:  به منظور حمایت از مصرف کنندگان وجلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت مرغ ، اکیپی متشکل از بازرسان سازمان صمت، اداره کل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی جهت نظارت مستمر بر مرغداری ها و توزیع کنندگان و عمده فروشان مرغ زنده تشکیل شده تا با متخلفان برخورد قانونی صورت ‌گیرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان افزود: زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان را اعلام می‌کند، این قیمت لازم الاجرا است لذا وظیفه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت, نظارت بر قیمت ستاد تنظیم بازار است که این کار هم درحال انجام است و چنانچه قیمت مرغ افزایش یابد، علت افزایش آن باید از جهاد کشاورزی و سامانه بازارگاه پیگیری شود.

وی با یادآوری اینکه تامین مرغ تا مراکز عمده فروشی در استان برعهده سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان باید بر سطح تولید و واقعی کردن قیمت عرضه مرغ زنده نظارت کنند تا ، ابتدا بحث تامین مرغ اتفاق بیفتد و درمرحله بعدی بازرسین سازمان صمت بتوانند بر اجرای قیمت های مصوب نظارت بهینه را داشته باشند.

یوسف شهباززاده از بازرسی 405 واحد صنفی مرغ فروشی در سطح شهرستان اردبیل و تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعداد 81  پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال طی ۳ ماهه سالجاری در مرکزاستان خبر داد و گفت: پرونده این واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز