خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

افزایش ۷ درصدی تولید مرغ در گیلان طی ماه های آذر و دی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۱۰

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت : در ماه های آذر و دی، 8 میلیون و 800 هزار قطعه مرغ گوشتی در 820 واحد تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7 درصد بیشتر است .

به گزارش ایلنا از رشت، میر حجت علی اکبر نژاد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: در ماه های آذر و دی، 8 میلیون و 800 هزار قطعه مرغ گوشتی در 820 واحد تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7 درصد بیشتر است .

علی اکبرنژاد با اشاره به وضعیت مناسب جوجه‌ریزی و تامین 100 درصدی نهاده های دامی ، افزود : هیچگونه کمبودی در تولید مرغ در استان نداریم.
 
وی اضافه کرد : در 7 کشتارگاه‌ گیلان روزانه بین 450 تا 500 تن مرغ گوشتی کشتار می شود که 200 تا 250 تن آن به قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان در بازار عرضه می شود.
 
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه حدود 820 واحد مرغ گوشتی به ظرفیت 18 میلیون قطعه در استان فعال است ، گفت : در این واحدها هر ماه حدود 8 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام می شود.
 
علی اکبرنژاد افزود : نیمی از مرغ تولیدی گیلان که مازاد بر نیاز این استان است به استان های دیگر به ویژه استان تهران ارسال می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز