خبرگزاری کار ایران

در پی یافتن عتیقه رخ داد؛

مرگ حفار غیرمجاز در دیلمان گیلان بر اثر ریزش آوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۷۸

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان از مرگ یک حفار غیرمجاز در حین حفاری در بخش دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، سرهنگ محمد‌ علی‌پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارش‌های واصله به پایگاه حفاظتی شهرستان سیاهکل مستقر در بخش دیلمان مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از گورستان‌های این منطقه به قصد تحصیل اشیاء عتیقه و مرگ یک فرد 42 ساله در حین حفاری غیرمجاز و به علت ریزش خاک و آوار محل حفاری، موضوع برای بررسی‌های بیشتر در دستورکار قرار گرفت.

سرهنگ علی‌پور افزود: مأمورین نیروی انتظامی بخش دیلمان با همراهی نیروهای امدادی و ضابطین خاص یگان حفاظت در محل گزارش‌شده حاضر و با کنارزدن آوار ناشی از ریزش طرفین حفره ایجاد شده، جسد حفار غیرمجاز توسط عوامل انتظامی و امدادی کشف می‌شود.

فرماینده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان گیلان افزود: ضابطین خاص این یگان با محوریت فرماندهی انتظامی بخش دیلمان پس از اطلاع‌رسانی به مراجع قضایی مبادرت به شناسایی همراهان متوفی می‌کنند و پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و تشکیل پرونده در پاسگاه انتظامی، مراتب جهت طی اقدامات بعدی به مرجع قضایی مربوطه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز