خبرگزاری کار ایران

نماینده نهاد ریاست جمهوری:

تکمیل طرح‌های اولویت دار با جدیت توسط دولت پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۲۹

نماینده نهاد ریاست جمهوری گفت: تکمیل طرح‌های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد در راستای تحقق شعار سال توسط دولت با جدیت بررسی و پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا فروتن فر امروز در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه‌های جهش تولید استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شعار امسال با عنوان جهش تولید تعهدات استان‌ها در تفاهم‌نامه جهش تولید ثبت و ضبط شده است که طی این تفاهم‌نامه پروژه‌های منتخب برای جهش تولید هر استان با تاکید بر بخش‌های تولیدی و تقویت زیرساخت‌های تولید انتخاب و برای تأمین مالی آنها از طریق کمک به افزایش اعتبارات مصوب و ارائه کمک‌های فنی و اعتباری اقدام شده است.

نماینده نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: استان‌ها باید در چارچوب تفاهم‌نامه حرکت کنند و سازمان برنامه و بودجه‌ای اختیار را در استان‌ها تفویض کرده است اما برخی از پروژه‌ها از شرایط لازم برخوردار نیستند و باید در انتخاب آنها تجدید نظر کرد.

فروتن فر تاکید کرد: سقف اعتبارات طرح های جهش تولید براساس تفاهم نامه اولیه بوده و هیچ گونه افزایش اعتبار نخواهیم داشت و مسئولان استانی تنها پروژه‌هایی که لازم است را می‌توانند با اختیارات خود جابجا کنند.

وی با اشاره به اهمیت نام گذاری سال جاری، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، رونق تولید و کسب و کار و اشتغالزایی برای جوانان را در استان ها شاهد خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به به لزوم رفع موانع طرح‌های جهش تولید در سطح استانی و ملی افزود: مدیران استانی باید ظرف مدت یک هفته با بررسی و شناسایی مشکلات طرح‌ها نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

نماینده نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: مشکلات استانی طرح های جهش تولید باید در داخل استان مرتفع شوند و موانع کشوری نیز به مرکز منعکس شوند تا برای حل آنها تدبیر شود.

فرزوتن فر یادآور شد: نیاز اساسی کشور افزایش تولید داخلی است و باید از فرصت تحریم‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

نماینده نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه با هدف بررسی طرح‌های مصوب جهش تولید به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز