خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صمت فارس خبر داد:

کشف ۱۹۰ میلیون ریال احتکار خانگی روغن در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۷۱۰

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در بازرسی از خانه‌ای در شیراز ۱۹۰ میلیون ریال روغن خوراکی احتکار شده کشف و برای صاحبخانه پرونده تخلف تشکیل شد.

به گزارش ایلنا مهدی حسنی گفت: با همکاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه فجر فارس انبار احتکار روغن خوراکی در یک خانه کشف و پرونده تخلف برای صاحبخانه تشکیل شد.

وی گفت: از این خانه تعداد ۳۸۴ بطری روغن ۲۷۰ گرمی، ۴۴۴ بطری روغن ۸۱۰ گرمی و ۱۹ حلب روغن ۱۶ کیلوگرمی کشف شده و برای صاحبخانه پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیون ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس تاکید کرد: بازرسان این سازمان با جدیت با متخلفان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد می کنند.

حسنی گفت: در مراجعه بازرسان به انبارها و یا منازلی که به انبار کالا می پردازند برخی مدعی می شوند که این کالاها را برای عرضه به بازار انبار کرده اند و هدف احتکار نبوده در حالی که به ثبت انبار یا منزل خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده اند و عدم ثبت در این سامانه به منزله احتکار کالا بوده و با متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد.

معاون سازمان صمت فارس از مردم درخواست کرد که در صورت مواجهه با موضوع احتکار کالا یا مشاهده تخلیه کالا در اماکن غیر انبار و واحدهای مسکونی، مورد را با شماره تلفن‌های ۱۲۴، ۳۲۳۴۰۰۰۰ و ۱۳۵ مطرح و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز