خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

افتتاح بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۲۱

به منظور کاهش مراجعه‌ شهروندان به محاکم، جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش کارآمدی دستگاه قضا امروز بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عمران تقوی همت آبادی معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین در حاشیه آئین افتتاح این دفتر، گفت: تسهیل دسترسی به خدمات قضایی، بخشی از هدف‌گذاری تعیین شده در راستای تحقق عدالت الکترونیک است.

وی اظهار کرد: امروز، شاهد فعالیت ۲۴ دفتر در سطح استان قزوین هستیم که با توجه به نیاز شهروندان انتظار می رود راه اندازی بیشتر این دفاتر را شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی دادگستری کل استان بیان کرد: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تراکم و ازدحام جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی کاسته می شود و در ارایه خدمات دستگاه قضایی و رسیدگی به درخواست‌ها و پرونده‌ها تسریع می گردد.

این مقام قضایی کاهش اطاله دادرسی را یکی از مهمترین دستاوردهای این خدمت دانست و افزود: کاهش مراجعه‌ شهروندان به محاکم، جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش هزینه‌های مراجعان، شفاف‌سازی فرآیندهای رسیدگی و افزایش کارآمدی دستگاه قضایی از جمله محاسن فعالیت این دفاتر است.

تقوی همچنین از آغاز به کار باجه خدمات الکترونیک قضایی در زندان بوئین زهرا جهت دسترسی سریع تر و راحت تر زندانیان به این خدمات خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز