خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

آتش در کمین میدان بار قدیمی کرمانشاه/ بازسازی محل به فوریت اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۶۹

دادستان کرمانشاه بااشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه گفت : وضعیت فرسودگی بافت و سقف های چوبی مستهلک شده این محل در شرایطی است که هرلحظه  ممکن است شاهد وقوع یک آتش سوزی گسترده در آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به فرسودگی میدان بار قدیمی کرمانشاه، اظهارکرد: حدود نیم قرن از عمر میدان بار کرمانشاه می گذرد و اکنون بافت آن فرسوده و سقف های چوبی آن مستهلک شده اند و هر آن این احتمال وجود دارد که بستر وقوع یک حادثه ناگوار شود.

وی تاکید کرد: به‌رغم اینکه طی یکی دو دهه گذشته برنامه انتقال میدان بار کرمانشاه به خارج از شهر مطرح شده، اما باتوجه به اینکه این برنامه هنوز اجرایی نشده باید برای نوسازی و بازسازی میدان بار فعلی اقداماتی را در دستور کار قرار گیرد.

دادستان کرمانشاه افزود: براساس گزارش های واصله وضعیت فرسودگی بافت و سقف های چوبی مستهلک شده این محل در شرایطی است که هرلحظه  ممکن است شاهد وقوع یک آتش سوزی گسترده در آن باشیم.

وی اضافه کرد: براین اساس، پیش از آنکه شاهد وقوع فاجعه ای در میدان بار قدیمی کرمانشاه باشیم، از مسئولین و متولیان امر خواسته ایم تا به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.

کرمی گفت: بدیهی است که تمام سازمان و ادارات ذیربط نیز موظف هستند که همکاری لازم را با شهرداری و سازمان میادین و تره بار استان داشته باشند.

مدعی العموم یادآورشد: قطعا هرگونه کوتاهی در انجام این دستورالعمل به  منظور پیشگیری از وقوع یک فاجعه برخورد قضایی را بدنبال خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز