خبرگزاری کار ایران

شهردار بردسکن خبر داد:

بهره برداری از بزرگترین کارخانه تمام اتوماتیک تولید محصولات بتنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۰۲

شهردار بردسکن گفت: با راه اندازی بزرگ ترین کارخانه تولید محصولات بتنی، زیرساخت های شهر بردسکن تا ۵۰ سال آینده تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین مدیح در این خصوص افزود: کارخانه تمام اتوماتیک تولید محصولات بتنی شهرداری بردسکن در نوع خود در استان کم نظیر است و قابلیت تولید بیش از ۱۰۰ نوع مصالح ساختمانی را دارد.

وی با بیان اینکه وسعت این کارخانه  ۲ هزار مترمربع است گفت: برای راه اندازی این کارخانه ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع شهرداری  و با حمایت های  اعضای شورای شهر تامین شد و امروز خوشحال هستیم برای این کارخانه شهرداری هیچ گونه بدهی ندارد.

وی  افزود: این کارخانه این ظرفیت را دارد که هر ۱۲ ساعت  بیش از هزار و ۱۰۰ متر بتن را تولید کند، قبل از افتتاح و راه اندازی این کارخانه شهرداری هر ماه به طور متوسط ۱۵۰ میلیون تومان برای سنگ فرش و کف پوش معابر هزینه می کرد ولی حالا با راه اندازی کارخانه علاوه بر اینکه نیاز شهرداری تامین شده است این ظرفیت و توان را دارد که نیاز دیگر شهرداری های شهرهای همجوار و دهیاری ها را نیز تامین کند.

شهردار بردسکن گفت: در بحث طرح استقبال از بهار نیز بیش از ۱۰۰ برنامه در دستور کار شهرداری قرار دارد و پروژه پارک خطی بلوار امام علی (ع) در دست اقدام است و پروژه پل سلامت لاین سمت راست آن نیز ظرف هفته جاری بازگشایی می شود. 

مدیح افزود: تنها ۳۰ میلان دیگر در سطح شهر خاکی است که ۵۰ درصد آن را تا پایان امسال آسفالت و سنگ فرش و مابقی آن تا بهار ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز