خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین:

قرنطینه کامل روستای حسین آباد آبیک در قزوین/علت تأخیر در قرنطینه،انجام تست دو مرحله‌ای از متوفی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۴۱

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین از قرنطینه کامل روستای حسین آباد آبیک زادگاه فرد مبتلا به کرونای انگلیسی خبر داد.

منوچهر حبیبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین؛ درباره علل تأخیر در زمان قرنطینه کامل این روستا گفت: این فرد در یکی از بیمارستان‌های استان البرز بستری بوده  و جواب تست وی در مرحله نخست منفی بوده و شواهدی دال بر ابتلای نامبرده به کرونای جهش یافته وجود نداشته که پس مدتی مجدد تست جدید  به انستیتو پاستور ارسال و جواب آزمایش مثبت اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از موضوع، مسئله در ستاد کرونای استان و شهرستان مطرح و اقدامات لازم برای قرنطینه مکان های تردد و سکونت نامبرده  صورت گرفت و از همه افرادی که با نامبرده در تماس بودند تست کرونا گرفته شد.

معاون سیاسی-امنیتی استاندار قزوین با اشاره به انجام تست کرونا در مجتمع بعثت واقع در شهرستان آبیک محل سکونت این فرد گفت: از همه ساکنان تست کرونا به عمل آمد که نتیجه همه موارد منفی اعلام شد لذا ضرورتی به قرنطینه این مجتمع نبود.

حبیبی در خصوص اقدامات ستاد کرونای استان در روستای زادگاه این فرد خاطرنشان کرد: از آن جا که نتیجه آزمایشات انجام شده بر روی 5تن از اهالی مثبت اعلام شده تمام روستا در قرنطینه کامل قرار گرفته و تمام مسیرهای دسترسی به روستا مسدود شده است.

فرمانده قرارگاه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان از انجام اقدامات لازم برای تأمین  نان روستای حسین آباد خبرداد و گفت: در صورت انجام آزمایشات جدید بر روی اهالی روستا که از صبح فردا آغاز می شود و در صورت عدم مشاهده مورد ابتلای جدید امکان اینکه مدت قرنطینه کاهش یابد وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز