خبرگزاری کار ایران

با تلاش امدادگران هلال احمر صورت گرفت؛

نجات بانوی کوهنورد حادثه دیده در قله دماوند/ سقوط از یخچال ۵۰۰ متری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۱۹۴

امدادگران هلال احمر مازندران بانوی کوهنوردی را که از ارتفاع ۵۰۰ متری قله دماوند سقوط کرده بود، نجات داد.

به گزارش ایلنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: در پی اطلاع رسانی مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر حادثه دیدن دو کوهنورد خانم و آقا در ارتفاع ۴۷۰۰ متری قله دماوند بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل مستقر در پایگاه امدادی رینه به منطقه اعلام شده اعزام شد.

جمشید نیک زاد با اشاره به اینکه این تماس در ساعت ۲۲ شب گذشته انجام شد؛ افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت مستقر در بارگاه سوم به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه امداد و کوهستان رینه و یک تیم از شعبه آمل جهت حمایت و پشتیبانی امدادرسانی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به سقوط ۵۰۰ متری کوهنورد خانم از یخچال آسپرین، افزود: پس از دسترسی به کوهنوردان، مصدومین به بارگاه سوم ضلع جنوبی انتقال داده شدند.

نیک زاد با اشاره به لزوم انتقال مصدومان با بالگرد، گفت: با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور یک دستگاه بالگرد امداد هوایی پس از فرود در بارگاه سوم ضلع جنوبی، نجاتگران نسبت به انتقال مصدومان حادثه به داخل بالگرد و انتقال به شهر رینه و تحویل اورژانس ۱۱۵ آمل اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز