خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه مطرح کرد:

هشدار پلیس فتا در خصوص خرید اینترنتی دارو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۰۹۳

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در شبکه های اجتماعی، نسبت به خرید اینترنتی دارو هشدار دارد و از شهروندان خواست تا در این خصوص مراقبت های لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "علی عباسی کسانی" اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا به دنبال گشت‌زنی در فضای مجازی، به یک صفحه اینستاگرامی برخورد کردند که اقدام به فروش دارو و اقلام بهداشتی به‌صورت غیرمجاز می کرد. 

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر داروهای غیرمجاز، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی، گرداننده صفحه را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند. 

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی دارو و اقلام بهداشتی غیرمجاز کشف شد. 

رئیس پلیس فتا کرمانشاه یادآور شد: در تحقیقات اولیه متهم دستگیر شده عنوان کرد به دلیل ورشکستگی و بدون هیچ‌گونه مجوز، شناخت و تجربه قبلی درزمینهٔ فروش اقلام داروئی و تنها به منظور کسب سود و درآمد اقدام به ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای فروش اقلام داروئی و بهداشتی کرده است. 

وی ادامه داد: با توجه به ارتباط مستقیمی که میان دارو و سلامتی افراد وجود دارد شهروندان باید مراقب بوده و از داروخانه ها اقدام به تهیه داروی مورد نیاز خود کنند. 

سرهنگ عباسی کسانی تاکید کرد: داروهـای ارائـه شده در فـضای مـجازی محصولات بـی‌اصالتی هستند که به صورت زیرزمـینی در کـشور تولید و یا به صورت قاچاق از کشورهای همسایه توسـط سـودجویان وارد کشور می شود. 

رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان گفت: سایت این پلیس به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز