خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد:

واکسینه شدن ۱۶۶ نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی/ گزارشی از عوارض واکسیناسیون نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۵۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: از ۳۷۶ واکسن کرونای سهمیه آذربایجان‌شرقی تاکنون ۱۶۶ نفر از کادر درمان واکسینه شدند و مورد خاصی از عوارض احتمالی گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمد حسین صومی در گفت و گو باخبرنگاران اظهارداشت: این واکسن در مرحله اول به کادر درمان در بخش‌های آی سی یو در بیمارستان‌های مختلف اعم دولتی، خصوصی و نظامی تزریق می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال تمامی کادر بهداشت و درمان واکسینه شوند و زمینه برای واکسینه کردن افراد بالای ۶۵ سال و افراد دارای بیماری زمینه ای فراهم شود.

صومی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کرونایی جان خود را در استان از دست دادند، گفت: در یک هفته گذشته ۲۴ نفر فوت کردند.

وی اظهار کرد: ۴۲۲ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۷ نفر در بخش ویژه و ۵۶ نفر زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری و ۹۲ نفر نیز ترخیص شدند.

صومی در خصوص وضعیت شهرستان ها از لحاظ رنگ بندی کرونا گفت: چهار شهرستان عحب شیر، آذر شهر، سراب و جلفا در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان های تبریز، اهر، بستان آباد، بناب، شبستر، مراغه، مرند، ملکان و میانه در وضعیت زرد هستند.

وی افزود: هشت شهرستان اسکو، چاراویماق، هشترود، کلیبر، هوراند، خداآفرین، هریس و ورزقان که اغلب شهرستان های کم جمعیت هستند در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز