خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

توسعه ظرفیت‌های گردشگری تالاب عینک نیازمند نگاه استانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۹۹

فرماندار رشت تأکید کرد: اجرای پروژه لایروبی و توسعه ظرفیت های گردشگری تالاب عینک نیازمند نگاه ویژه استانی است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه بازآفرینی شهری در فرمانداری رشت، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی موظف هستند در خصوص تالاب عینک انگیزه و شرایطی برای مشارکت در تسطیح تالاب ایجاد کنند.

وی با اشاره به اهمیت احیا و بهره برداری از تالاب عینک برای شهر رشت و استان گیلان، افزود: قطعاً طرح‌های بازآفرینی اثرات مثبتی در توسعه شهر رشت خواهد داشت.

فتح الهی با اشاره به اینکه اثرات این طرح بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: دستگاه‌های مختلفی در تالاب عینک در خصوص مسائل زیست محیطی، لایروبی نقش دارند که باید موضوعات مرتبط با دستگاه‌های خود را پیگیری کنند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت نگاه استانی به موضوع احیا و بهره برداری از ظرفیت‌های تالاب عینک، ادامه داد: تالاب عینک با آن که در حوزه شهر رشت قرار دارد و مسئولیت مستقیم آن با شهرداری است اما نگاه تک بعدی به این موضوع جوابگو نخواهد بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در اجرای طرح‌های مربوط به تالاب عینک همکاری داشته باشند، افزود: امروز با محوریت فرمانداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه کارگروهی در این خصوص تشکیل و فرایند اجرایی آن را تصمیم گرفته خواهد شد و برای رسیدن به اهداف نیازمند وجود نگاه ویژه به تالاب عینک هستیم و قطعاً نیز لایروبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت اجرای دو پروژه ساماندهی به حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) و تالاب عینک، اظهار کرد: باید از اعتبارات تعرفه شده از تهران و همچنین اعتبارات ملی با کمک نمایندگان و دستگاه‌ها عضو استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز