خبرگزاری کار ایران

ایلنا از استان فارس خبر می دهد؛

تکذیب دستگیری عوامل داعش در شهرستان گراش فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۷۵

در روزهای گذشته، کلیپی مبنی بر دستگیری عوامل داعش در شهرستان گراش استان فارس منتشر شده بود که سپاه پاسداران گراش در اطلاعیه‌ای آن را تکذیب کرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، مانور پایگاه مقاومت سیدالشهدا(ع) به عنوان «دستگیری عوامل داعش در گراش» در فضای مجازی منتشر شد که سپاه گراش در اطلاعیه‌ای آنرا تکذیب کرد و گفته است این بخشی از سناریو تمرینی بوده است. 

براساس بررسی خبرنگار ایلنا، این مانور دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ به منظور مقابله با هرگونه تهدیدهای دشمن علیه کشور عزیزمان در قالب برنامه دفاع از مقر با اجرای سناریوی آزمایشی در محدوده حوزه استحفاظی پایگاه بسیج یاد شده برگزار شد.

در اطلاعیه عملیات بسیج سپاه گراش آمده است: «در جریان اجرای رزمایش الی بیت المقدس که به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور حفظ آمادگی حضور عوامل امنیتی و اطلاعاتی بسیج برای مقابله با تهدیدات امنیتی انجام شده بود ، فیلمی از اجرای یکی از صحنه‌ها و سناریوهای تمرینی توسط تماشاگران این صحنه، در فضای مجازی مبنی بر واقعی بودن دستگیری عوامل داعش منتشر شده است.

بدین‌وسیله اعلام می‌گردد تمام صحنه های کلیپ جزو برنامه عادی تمرین بوده و به لطف خدا و هوشیاری تمامی عوامل امنیتی شهرستان در این زمینه مساله خاصی در این ایام وجود نداشته است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز