خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در استان‌های شمالی کشور / کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۱۲

کارشناس سازمان هواشناسی کشور، گفت: امروز در استان‌های شمالی کشور، بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: از امروز بعدازظهر تا دو روز آینده در مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

وی افزود:، اما در سایر نقاط کشور، جوی آرام حاکم خواهد بود که باعث افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

این کارشناس ادامه داد: روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور شده و باعث بارندگی به همراه وزش باد شدید می‌شود.

رفیعی درباره تغییرات دمایی گفت: فردا و پس فردا، در شمال کشور کاهش دمای ۵ تا ۷ درجه‌ای خواهیم داشت، اما در روز‌های آتی دمای هوا ۸ تا ۱۲ درجه افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: این افزایش دما باعث ذوب شدن برف کوه‌ها و وقوع بهمن در کوهستان‌ها می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهند بود.  

رفیعی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران امروز صاف است و غبار محلی دارد، اما در اوایل شب، وزش باد سرعت یافته و افزایش ابر خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز