خبرگزاری کار ایران

لشگری در پاسخ به انتقاد از برگزاری مسابقات آفرود:

مجوز برگزاری مسابقات ۱۵ روز پیش توسط ستا کرونا صادر شده بود / ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک بین شرکت کنندگان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۶۷۲

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین با اشاره به انتقاداتی مبنی بر شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان و برگزاری مسابقات آفرود، گفت: مجوز برگزاری این مسابقات از ۱۵ روز گذشته از مدیریت بحران و ستاد مقابله با کرونای استان دریافت شده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رقابت‌های چند جانبه آفرود روز جمعه با شرکت ۳۵ راننده از ۹ استان به میزبانی منطقه مینودر قزوین در دو کلاس بالا و کمتر از سه هزار و ۵۰۰ سی سی درحال برگزاری است.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین گفت: این رقابت‌ها به میزبانی استان قزوین با شرکت ۹ استان که قهرمانان ملی در رشته آفرود دارند به مناسبت دهه فجر با عنوان جام سردار دلها در حال برگزاری است.

محمدرضا لشگری افزود: در این مسابقات، تمامی قهرمانان آفرود کشور حضور یافته اند و برای اولین بار در این رقابت ها به یک راننده اجازه داده می شود دوباره داخل پیست وارد شود و دور بزند.

وی گفت: ما شرایطی را به وجود آورده ایم که هر راننده سه بار وارد پیست شود و در هر دوری که رکورد بهتری برجای گذاشت آن را برای او ثبت کنیم.

لشگری افزود: برای این مسابقات، جوایز خوبی هم در نظر گرفته شده است و نفرات اول تا سوم هر کلاس به ترتیب از سه تا یک میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

رئیس هیات اتومبیلرانی استان قزوین با بیان اینکه تمامی مسابقات ما پیوست فرهنگی دارد، افزود: ما در خلال همین برنامه نیز یک کار فرهنگی انجام داده ایم و صندوقی را تعبیه کرده ایم تا با کمک ورزشکاران، هشت زندانی جرایم غیرعمد استان را که در دوران شیوع کرونا دچار ورشکستگی شده اند آزاد کنیم.

وی گفت: تا به الان مبلغ لازم برای آزادی سه نفر را تامین کرده ایم و امیدواریم تا پایان مسابقات با جمع آوری کل مبلغ لازم بتوانیم هشت نفر را آزاد کنیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر در برگزاری این مسابقات تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می شود و تا به الان ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک میان شرکت کنندگان توزیع شده است و مسابقات نیز در فضای باز و با حضور رانندگان در داخل خودروهای شخصی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز