خبرگزاری کار ایران

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس:

باید از تهدید کرونا برای کشور فرصت بسازیم/ ضرورت حرکت به سمت تحولات زیرساختی نوین و جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۴۹

نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس گفت: انتظارات مردم در زمینه توسعه فضاهای آموزشی، انتظارات به حقی است که باید از تهدید کرونا برای کشور فرصت بسازیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد آشوری تازیانی در آیین بهره برداری از مدرسه شبانه روزی شهید حاج قاسم سلیمانی در قشم، اظهار کرد: انتظارات مردم و مجموعه دولت در استان در زمینه توسعه فضاهای آموزشی، انتظارات به حقی است که در دستورکار سازمان نوسازی کشور قرار گرفته اما به تعبیر امام راحل (ره) باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و از تهدید کرونا باید برای کشور فرصت بسازیم و حتی در نوع رویکردی که در این مسائل داریم و اتفاقاتی از قبیل کرونا که اگر خود را آماده نکنیم، دچار ضعف خواهیم شد.

وی افزود: در این تجربه یکساله کرونا، زیرساخت های مجازی را برای آموزش فراهم کردیم و فرآیند جهانی شدن اتفاقی است که در حال رخ دادن است و زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده و ما را مهیای پذیرش نسل‌ها و روش های جدید کرده است.

آشوری ادامه داد: گفتمان تغییر هوشمند باید مورد توجه قرار بگیرد؛ یعنی خود را برای پذیرش اتفاقاتی که پیش بینی نشده مهیا کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس بیان کرد: تقویت پهنای باند اینترنت و فراهم کردن ابزار وامکانات برای دانش آموزان در جای جای این کشور یک ضرورت بنیادی است که باید در حوزه زیرساخت های نرم افزاری هم سازمان نوسازی تعریف جدیدی برای خدمت ارائه کند.

وی عنوان کرد: امروز دانشگاه ها و مدارس تحت تاثیر این اتفاق است و باید نظام اموزشی و تربیتی ما تحت تاثیر این تهدید که باید به فرصت تبدیل شود، زیرساخت لازم برای اموزش رایگان و مجازی که یک ضرورت است و در قانون اساسی بر آن تأکید شده فراهم کند.

آشوری خاطرنشان کرد: ضروری است در حوزه زیرساخت های آموزشی هم سو با تحولات زیرساختی نوین و جهانی حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز