خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

۲۰ واحد صنعتی راکد استان سمنان باز فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۷۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۰ واحد تولیدی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال ۹۹ به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه افزود: احیای این واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان سبب ایجاد ظرفیت بیش از ۶۸۰ شغل شد.

وی با تاکید بر رفع موانع تولید و برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی، بیان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال به چرخه تولید در اشتغال استان سمنان تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از جمله برنامه‌های این شرکت برای حمایت از واحدهای صنعتی را استفاده از پتانسیل کلینیک کسب و کار برای باز فعال سازی و ارتقا ظرفیت واحدهای تولیدی برشمرد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واحدهای تولیدی مستعد فناور حمایت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و بازدیدهای میدانی تا پایان دی ماه امسال، ۶ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان که چهار واحد آن موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی شد. 

آل‌بویه به معرفی و پذیرش واحدهای صنعتی در فرابورس اشاره و اضافه کرد: در سال ۹۹، شرکت صنعتی طب پلاستیک نوین برای پذیرش در  فرابورس شناسایی و معرفی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز