خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از اولین خانه جوان خراسان رضوی در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۵۶

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از افتتاح اولین خانه جوان استان با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان در گناباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد، فرزاد فتاحی در حاشیه افتتاح طرحهای ورزشی این شهرستان گفت: در سطح استان خراسان در ایام دهه فجر طرحهای ورزشی که آماده بهره برداری شده، زمین چمن مصنوعی رکن آباد بردسکن، زمین چمن مصنوعی بجستان، خانه جوان شهرستان گناباد، مجموعه ورزشی فوتبال و والیبال ساحلی و چمن مصنوعی شهر بیدخت، چمن مصنوعی روستای حاجی آباد، چمن مصنوعی روستای گیسور و شهر صالح آباد است.

وی افزود: اولین خانه جوان استان خراسان رضوی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و زیربنای ۷۰۰ متر مربع در شهرستان گناباد افتتاح شد.

فتاحی تصریح کرد: طرحهای افتتاح شده در دهه فجر با مشارکت مردم و خیرین و اداره کل جهت افزایش نشاط اجتماعی در میان جوانان و رفع آسیبهای اجتماعی به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در کنار ورزش و افزایش سطح ایمنی ورزشکاران و جامعه ورزشی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و اجرای دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی کادر درمان را در کاهش بیماری ها یاری کرده و جهت آماده کردن بستری مناسب برای افزایش روحیه نشاط و شادابی و برگشتن به شرایط عادی قبل از شیوع کرونا تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز