خبرگزاری کار ایران

در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان تاکید شد؛

ضرورت بازگشت اخذ مالیات شرکت‌ها از تهران به زنجان/ در حوزه دفاعی صد درصد تامین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۴۳

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان اینکه در حوزه دفاعی دارای تامین صد در صدی هستیم، تاکید کرد: هیچ کس حق ایجاد محدودیت و محرومیت برای استقلال دفاعی کشور را ندارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر سرتیپ امیر حاتمی، امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با تبریک دهه فجر و پایان ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: اجرای  پروژه‌ها اقتصادی بزرگ در استان زنجان توسط بخش خصوصی نشان داد که زمینه و اعتماد این بخش در استان بسیار بالا است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ادامه داد: اجرای پروژه‌ها در شرایط سخت تحریم ها و شیوع بیماری کرونا ویروس نشان از توجه مسئولانه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان است.

به گفته وی،  امروز ایران موقعیت راهبردی در تامین امنیت اقتصاد و سیاسی منطقه داشته و با ایستادگی و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه استقلال دفاعی کشور فراهم شده و در حوزه دفاعی ۱۰۰ درصد تامین هستیم، افزود: هیچ کس نمی‌تواند محدودیت و محرومیت برای کشور ایجاد کرده و معترض استقلال دفاعی شود .

امیر سرتیپ حاتمی، تصریح کرد:  تلاش دشمن برای فشار حداکثری به مردم سرنوشتی جز رسیدن به استقلال اقتصادی را به همراه ندارد که این موضوع در صورت ادامه مسیر محقق خواهد شد.

وی، همچنین  برضرورت رسیدگی و توجه به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: ضروری است از نزدیک مشکلات مردم را درک کرده و نسبت به حل آنها اقدام شود.

فتح‌الله حقیقی، نیز در ادامه این جلسه  اظهارداشت: همه ما مدیران استان زنجان از زمان نامگذاری شعار سال تلاش کرده‌ایم شعار سال عملیاتی شود که حتما ضعف‌هایی در این زمینه وجود دارد.

وی، خاطر نشان شد: زنجان تنها استانی است که نرخ تنظیم بازار را حفظ کردیم تا زمانی که قیمت مرغ از سوی این ستاد تغییر کرد و این تغییر در استان اعمال شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۷۵ شرکت در استان زنجان فعالیت می‌کنند که مالیات آن در تهران اخذ می‌شد، افزود: ۵۳ مورد به استان بازگشت داده شد و ۱۰ مورد باقی مانده نیز تا پایان سال در استان اخذ می‌شود.

حقیقی، ادامه داد: ۷۶ درصد جلسات تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در طی دو سال گذشته برگزار و مشکلات واحدهای تولیدی حل شده است.

وی، در پایان، با بیان اینکه زنجان در شش حوزه رتبه برتر را دارد، خاطرنشان کرد: در عملکرد مدیریت استان رتبه اول را داشته و در کنترل بیماری کرونا نیز دارای رتبه اول هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز