خبرگزاری کار ایران

آغاز نخستین مرحله واکسیناسیون کرونا در هرمزگان/ یک پزشک متخصص عفونی اولین کسی بود که واکسن را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۳۰

تزریق واکسن روسی کرونای "اسپوتنیک وی" در هرمزگان با تزریق به حسنی آزاد، پزشک متخصص بیماری های عفونی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بخش کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، اظهار کرد: در سهمیه نخست نیز برای ۸۰ نفر واکسن روسی "اسپوتنیک وی" دریافت شده که در دو دوز در فاصله دو هفته باید تزریق صورت بگیرد.

حسین فرشیدی اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان نخستین گروهی که مورد تزریق واکسن قرار می گیرند کارکنان بخش مراقبت های ویژه بخش کووید ۱۹ هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز گروه نخست شامل پزشکان، پرستاران و گروه خدماتی مورد تزریق واکسن روسی کرونا قرار گرفتند، تصریح کرد: به تدریج که سهمیه های بعدی به هرمزگان ارسال شود به طور حتم تزریق واکسن نیز صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه به این دلیل تزریق واکسن کرونا را از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس آغاز کردیم که این بیمارستان بزرگترین و منبع اصلی بخش کووید استان هرمزگان را تشکیل می دهد، اضافه کرد: در مراتب بعدی به نوبت پس از اتمام بیمارستان شهید محمدی سایر بیمارستان های استان هرمزگان نیز در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار می گیرند.

 دکتر حسنی آزاد، متخصص عفونی نخستین فردی بود که واکسن کرونا را در استان هرمزگان دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز