خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد:

دستگیری 15 سوداگر مرگ در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۱۸

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 15 فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان های تابعه ی استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی در  تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر درسطح شهرستان ها و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق و محلات آلوده در سطح شهرستان های تابعه استان اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: اجرای این طرح ها که رضایتمندی مردمی را به همراه داشت با برنامه ریزی مناسب، هدفمند، شناسایی دقیق مکان های آلوده و انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق به منظور، ایجاد امنیت پایدار و آرامش برای مردم به صورت محله محور با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی تعداد 15 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

وی، توقیف 2 دستگاه موتور سیکلت متخلف، کشف یک دستگاه دوچرخه سرقتی، کشف 5 قبضه سلاح شکاری و سرد و دستگیری 5 نفر سارق، را از دیگر نتایج این طرح ها بر شمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز