خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه «بانوی پرافتخار ترشیز» در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۱۶

مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان با عنوان نمایشگاه «بانوی پرافتخار ترشیز» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا یوسفی با اعلام این خبر افزود: همزمان با دهه فجر نمایشگاه بانوی پرافتخار ترشیز با همکاری میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی کاشمر، اداره تعاون روستایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت تعاونی زنان سروش در محل نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور فرماندار محترم و مسئولان استانی افتتاح شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه با هدف نشان دادن دستاوردهای بانوان شهرستان کاشمر برگزار شده است.

یوسفی افزود: در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی و سوغات تولیدی توسط بانوان شهرستان، در قالب ۱۲ غرفه به نمایش گذشته شده است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده و به مدت ۲۰ روز پذیرای بازدید کنندگان است.

یوسفی با بیان این که پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه رعایت می‌شود، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی بانوان در رشته‌های رودوزی سنتی، فرت بافی، عروسک بافی، احجام چوبی و همچنین در زمینه سوغات شهرستان و فرآورده‌های کشاورزی ارائه و عرضه شده است.

او افزود: این نمایشگاه از ۲۰ بهمن‌ماه تا ۱۰ اسفند سال جاری هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم فعال است.

یوسفی افزود: از طریق مسئولان استانی مقرر شد غرفه‌ای در «روستا بازار استان» به منتخبان نمایشگاه اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز