خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در مراسم ۲۲ بهمن زنجان:

عده‌ای با عینک جناحی می‌خواهند سفر قالیباف به روسیه را تحریف کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۴۲

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم کاندیداها برنامه خود را برخاسته از بیانیه گام دوم انقلاب نوشته و به مردم ارائه کرده و چگونگی عملیاتی کردن اهداف بر زمین مانده را بیان و راهکارها و برنامه‌های خود را برای عینیت بخشی و اجرایی کردن آن اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهارداشت: امروز جشن انقلاب در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود که ۴۲ سال مردم ایران با همه وجود از آن حراست و پشتیبانی کرده‌اند.

 نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  مردم ایران امروز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به یاد شهیدان در صحنه حضور دارند تا بگویند ما انقلابی هستیم، انقلابی باقی می‌مانیم و مسیر انقلاب را ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام تاج‌الدینی، افزود: انقلاب اسلامی در دهه پنجم  بیشتر از گذشته حرکت می‌کند و باید به خیالبافانی که فکر می‌کردند انقلاب ۴۰ سالگی خود را جشن نخواهد گرفت بگوییم که شکوه و عظمت انقلاب را ببینند که امروز  آن آدم‌های خیالباف کجا هستند و انقلاب در چه جایگاهی قرار گرفته است.
 به گفته وی،  نباید بگذاریم این منشور به فراموشی سپرده شود چرا که رهبر حکیم انقلاب آنچه در مورد گذشته حال و آینده مورد نیاز جامعه است در آن بیان کرده است. 

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت:  انتظار داریم کاندیداها برنامه خود را برخواسته از بیانیه گام دوم انقلاب نوشته و به مردم ارائه کرده و چگونگی عملیاتی کردن اهداف بر زمین مانده را بیان و راهکارها و برنامه‌های خود را برای عینیت بخشی و اجرایی کردن آن اعلام کنند.

وی، برضرورت داوری درست و قضاوت منصفانه در خصوص انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برای قضاوت در خصوص انقلاب باید در کنار ضعف‌ها و کاستی‌ها بدور از نگاه محدود و جزئی به ظرفیت‌ها نیز توجه شود، هر کس که با نگاه محدود و جزئی انقلاب را قضاوت کند، قضاوت او عادلانه نخواهد بود.

این مسئول در کشور، ادامه داد: امروز شعار استقلال، آزادی، معنویت اخلاق، در جامعه ساری و جاری بوده و شعار انقلاب همچنان نه شرقی نه غربی است و از اصول ثابت انقلاب کوتاه نیامده‌ایم و اجازه نداده‌ایم  خدشه‌ای به استقلال سیاسی و دستاورد مردم سالاری دینی وارد شود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه،خاطرنشان کرد: رئیس مجلس پیام مهم و تاریخی مقام معظم رهبری را به رئیس جمهور روسیه برده است اما عده‌ای در داخل با عینک تنگ و جناحی می‌خواهند این حرکت بزرگ را کوچک نشان داده یا تحریف کنند.

حجت الاسلام میر تاج‌الدینی یادآور شد: پیام تاریخی مقام معظم رهبری توسط یار دیرین رهبری و حاج قاسم سلیمانی به رئیس جمهور روسیه ابلاغ شده است که این موضوع همان ادامه راهبرد انقلاب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز