خبرگزاری کار ایران

سعید جلیلی:

امروز برای ما صادرات نفت موضوعیت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۳۵

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن هر وقت در میدان و عرصه فشار و زور شکست می‌خورد رو به تزویر می‌آورد اما ملت ما هوشیارانه این را فهمیده و مقاومت مردم ما هوشمندانه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن در حرم مطهر رضوی گفت: همین خیابان‌های مشهدمقدس و خیابان امام رضا (ع) و شهید اندرزگو و مسجد و بنا‌ها به خوبی گواهی می‌دهند روز‌هایی را که ملت ما شهدای خودش را بر سر دست می‌گرفت و هزاران شهید را تشییع می کرد سال گذشته نیز در تشییع سردار دل‌ها همین مسئله بار دیگر جلوه‌نمایی کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: افزایش قدرت  و توانمندی ملت ایران روز به روز بیشتر شد؛ امام بزرگوار ما در سال ۱۳۴۳ با مبارزه با کاپیتولاسیون را شروع کرد و امروز در سال ۹۹ آن‌ها دعوایشان با ما سرقله‌ها است. از حداقل‌ها شروع کردیم و امروز به حداکثر‌ها رسیده ایم؛ روزی می‌گفتند به ایران سیم خاردار ندهیم و امروز سر موشک‌های بالستیک ما چانه می‌زند و این قدرت و عظمت ملت ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر منابع مالی کشور برای رفع تبعیض به کار گرفته شود انقلابی است، اما اگر در مسیر خدمت مستکبران باشد یک حرکت ضدانقلابی و غیرانقلابی است. اگر مناصب اجرایی و تقنینی کشور برای احقاق حق باشد در مسیر انقلاب است. پیشرفتی ارزشمند است که بخاطر منافع مردم و قاعده جامعه است و هرجا از این عدول شود بیانگر نگاه آمریکایی است.

او با اشاره به اینکه آخرین تیر ترکش دشمن فشار حداکثری است تصریح کرد: ملت ما در همین سه سال رشد و پیشرفت داشته است؛ گفتند نفت ایران را صفر می‌کنم، اما نتوانستند و امروز برای ما صادرات نفت موضوعیت ندارد و صادرکننده بنزین هستیم؛ عزیزان تولیدکننده ما بیان می‌کردند ظرفیت واردات پتروشیمی در منطقه ۱۲۷ میلیارد دلار است که توان تامین آن را داریم. پس ملت ما فقط مقاومت نکرده بلکه الگوی پیشرفت نیز بوده است. یکی از آمریکایی‌ها گفت نگرانی ما این است که ایران نشان داده هم بدون آمریکا می‌تواند پیشرفت کند و هم در مبارزه با آمریکا نیز پیشقدم باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار کرد: اگر امام بزرگوار ما تاکید کرد که در پیشگاه خدا گواهی می‌دهم که ملت ایران از ملت عصر پیامبر (ص) و ملت زمان حضرت امیر بهتر هستند این یک تعارف نبود و ملت ما این را اثبات کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز