خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

امروز روزی است که باید از گذشته عبرت بگیریم/ در انتخابات سراغ افرادی مانند حاج قاسم باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۳۳

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تمام نقشه‌های گذشته دشمنان برای نابودی انقلاب شکست خورده و حالا به دنبال تعامل با انقلاب برای ضربه زدن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،حجت الاسلام عبداله حاجی صادقی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز اظهار داشت:می‌دانیم کشور مشکلاتی  از قبیل بیکاری و مشکلات اقتصادی دارد، ولی این مشکلات ما به خاطرایستادگی ما در برابر ظلم و ظالم نیست،بلکه این مشکلات و نابسامانی ها به قول مقام معظم رهبری، به خاطر عمل نکردن به شریعت است.

وی خاطر نشان کرد:هر کجا که حرف رهبری را گوش دادیم، جلوتر رفته ایم و امروز دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز روزی است که باید از گذشته عبرت بگیریم، از دشمن جز دشمنی انتظار نداشته باشیم افزود:انقلاب اسلامی سر به تن آمریکا نمی‌گذارد. آنها به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی، مرگ تدریجی آنها را فراهم کرده است.                                               

نمایده ولی فقیه در سپاه پاسداران اذعان داشت:دیگر بس است و بیایید به گفتمان قرآن و اهل بیت(ع) و رهبر گوش داده و مردم خود را باور کنیم و بدانیم که از دشمن به شما خیری نمی رسد.

وی با اشاره به انتخابات اظهار کرد:مردم عزیز بدانید راه حل مشکل کشور اینست که به سراغ انسان هایی برویم از جنس حاج قاسم و سراغ کسانی برویم که سرباز ولایت هستند نه سربار؛ و مثل کوه ایستاده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز