خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

معاونت وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۱۵

فرماندار شهرستان آوج گفت:معاونت نظام وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی و در شهرستان استقرار یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مراسمی با حضور نصرت اله علیرضایی فرماندار، سردار ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان و معاونین وی، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهی انتظامی شهرستان و زیرمجموعه ایشان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت نظام وظیفه عمومی شهرستان آوج راه اندازی و در شهرستان استقرار یافت.

علیرضایی در این مراسم از همکاری و مساعدت فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، بخشداری مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه خدمات وظیفه عمومی شامل مشاوره در خصوص معافیت تحصیلی است، افزود: صدور معافیت تحصیلی دانش آموزان که به سن مشمولیت می‌رسند، صدور معافیت تحصیلی دانشجویان، مشاوره در خصوص معافیت کفالت از جمله خدمات می باشد.

علیرضایی اضافه کرد: رسیدگی به پروند‌های معافیت کفالت شامل رسیدگی به پروند‌های معافیت‌های موارد خاص از قبیل خانواده شهدا ایثارگران متعهدان آموزش و پرورش و رسیدگی به پروند‌های معافیت پزشکی است.

به گفته او، مشاوره در خصوص اعزام به خدمت وثبت نامه فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و دبیرستان ها، تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سطح شهرستان از دیگر خدمات وظیفه عمومی است.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت: راه اندازی کمسیون‌های کفالت و پزشکی وتعامل و همکاری با اعضای کمسیون‌های کفالت که شامل نماینده فرماندار نماینده سپاه و دادگستری و شورای شهر هستند، از جمله مأموریت‌ها و وظایف معاونت وظیفه عمومی شهرستان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز