خبرگزاری کار ایران

سعیدی در هرمزگان:

هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست/ بایدن؛ طراح حذف قدرت هسته‌ای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۰۵

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در بندرعباس گفت: هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست .راهبرد اوباما حذف قدرت هسته ای ایران، نفی قدرت منطقه ای ایران، عدم حمایت ایران از حزب الله و حماس و عدم ایفای نقش در خاورمیانه بزرگ بود که طراحی آن توسط بایدن صورت گفته بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،حجت الاسلام  علی سعیدی صبح امروز در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن بندرعباس، اظهار کرد: اگر انقلابی بتواند چهار مرحله پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند، انقلابی کامل است که مصداق آن انقلاب اسلامی ایران است. این مراحل پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پیامبر اعظم تا مرحله استقرار پیش رفت، اما در مرحله استکمال با مانع و مشکل مواجه و تبدیل به نظام شاهنشاهی ضد دینی اموی شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در ۴۲ سالگی خود این چهار مرحله را طی کرده و برای مردم ما توجه به این امر بسیار لازم و ضروری است زیرا دستیابی به قله‌های پیروزی نهایی و قهرمانی در مرحله فینال کار بسیار سخت و سنگینی است.

حجت الاسلام  سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهار دهه را به سلامت طی کرده است، اضافه کرد:باید طوری مشارکت و انتخاب مسیر از سوی مردم تعیین شود که سبب همبستگی و همدلی در کشور و تداوم زمینه اقتدار کشور شود. امروز چشم جهانیان به ملت، رهبری ایران و انقلاب دوخته شده  که چگونه  مسیر آینده را ادامه خواهند داد. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه دشمن دنبال تغییر ذائقه و فرهنگ، تخلیه روحیه انقلابی و بی‌تفاوتی نسبت به دین و انقلاب است، ادامه داد: هدف اصلی نظام حاکم بر آمریکا مقابله با انقلاب و براندازی نظام اسلامی است و این هدف در طول بیش از ۴ دهه ثابت بوده است اما استراتژی و راهبرد با توجه به متغیرهای زیادی تغییر می‌کند. استکبار با توجه به شرایط گاهی نبرد سخت را در دستور قرار می‌دهد و گاهی توطئه کودتا و گاهی تحریم و گاهی تحریم همراه با تعامل در دستور قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز