خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار البرز؛

آیین بهره برداری ۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اشتهارد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۸۶۶

افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان اشتهارد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در مراسمی که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و به صورت متمرکز در واحد تولیدی سازه سیم پویش و با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران ادارات دولتی استان و شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت‌های دولتی از صنایع گفت: طرح‌هایی که در شهرستان اشتهارد به بهره برداری رسید از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند چرا که حضور بخش خصوصی در این طرح‌ها نوید بخش آینده ای مطلوب برای این شهرستان و خصوصا قشر جوان و جویای کار در این منطقه است.

وی افزود: وجود بیش از ۲۱ طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اهتمام دولت به حمایت از این بخش و همچنین نگاه به توانمندیهای داخلی میتواند راه را بر تحریمها ببندد و رشد توسعه صنایع داخلی را در پی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطر نشان کرد: ۱۳ طرح عمرانی در بخش دولتی آماده بهره برداری است و یکی از طرحهایی که در منطقه کم آب اشتهارد توسط اداره کل حفاظت از منابع طبیعی استان و از اعتبارات صندوق ذخیره ارزی تامین شده، میتواند به تامین و تقویت منابع آبی زیر زمینی شهرستان و کنترل آبهای سطحی ناشی از بارشهای فصلی کمک کند.

فردی ادامه داد:اعتبار این پروژه ها بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان بر آورد و زمینه اشتغال برای بیش از ۱۰۷۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

در ادامه سفر یک روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی "فرابهساز صنعت چوب البرز تولید کننده کف پوش ساختمانی، عایق سازان زرین بام تولید کننده الیاف شیشه ای مقاوم و واحد تولیدی ست سیم خودرویی سازه سیم و همچنین طرح" آب بند سنگی ملاتی" که در جنوب شهرک صنعتی به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به شهرک صنعتی و اراضی کشاورزی پایین دست شهرک صنعتی ساخته شده است، افتتاح و به بهره برداری رسید 

مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان اشتهارد در واحد تولیدی سازه سیم پویش برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز