خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

نواحی صنعتی قزوین صاحب زیرساخت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۹۰

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۹۷۵ هکتار از مساحت اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دولت یازدهم و دوازدهم صاحب زیر ساخت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر اظهار کرد: این اراضی با تسطیح زمین و ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله آسفالت و خیبان کشی، جدول گذاری، برق رسانی و شبکه روشنایی، آب رسانی و گازرسانی و خدمات مخابراتی آماده جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای تولیدی شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه ۲۱۰ هکتار زمین در سال جهش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه‌گذاران واگذار شده است، افزود: این مقدار زمین برای استقرار صنایع کوچک و متوسط به ۲۰۰ سرمایه گذار متقاضی واگذار شده است.

به گفته خانپور، در سال گذشته نیز ۲۴۱ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن‌ سرمایه گذاری صنعتی در استان قزوین در ۲ سال گذشته شیب صعودی داشته که از دلایل آن می‌توان به نزدیکی به تهران، ارایه مشوق‌های مالیاتی، وجود زیرساخت‌های مناسب و فرهنگ بالای سرمایه‌پذیری و همراهی دستگاه‌های اقتصادی و حمایت ویژه مدیریت ارشد استان از سرمایه گذاری و همچنین واگذاری زمین ارزان قیمت در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرک ها و نواحی صنعتی استان در مجموع دارای چهار هزار و ۶۳۱ هکتار مساحت هستند، گفت: فاز عملیاتی شده در این مکان ها در مجموع ۲ هزتر و ۴۹۸ هکتار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: در دولت یازدهم و دوازدهم ۵۱۲ هکتار به مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در شهرک های تقاضا محور افزوده شده است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز