خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

ارتقای ایمنی محور گِرمی به بیله سوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۷۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه گرمی به بیله سوار ایمنی این محور اتقاء یافت.

به گزارش ایلنا، کلیم اله وثوقی عنوان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری این پاسگاه ۴ میلیارد تومان اعتبار ملی هزینه شده، ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دانست.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار به‌صورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی احداث شده است.

وی افزود: این پروژه شامل 570 متر ساختمان پلیس راه ،30 مترمربع موتورخانه و انبار ، 120 متر حصـارکشی و 1500 مترمربع محوطه سازی است. 

عضو شورای ترافیک استان اردبیل بر تعامل و همکاری همه جانبه بین راهداری و پلیس راه باهدف خدمت‌رسانی هرچه شایسته تر به مردم عزیز تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل بازسازی پاسگاههای قدیمی با روش ساختمان های پیش ساخته را از جمله برنامه های مهم سازمان راهداری دانست و گفت : با انجام اقدامات شایسته ، در دراز مدت شاهد ساختمان های یک نواخت با معماری ایرانی و انتظامی در سطح تمامی پاسگاههای پلیس راه خواهیم بود.

وثوقی از احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه مشکین شهر پارس آباد در محدوده روستای علی کهریز و هم چنین رسیدگی و نوسازی ساختمان پاسگاه پلیس راه اردبیل مغان در سال آینده خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل در احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار قدردانی کرد.

سردار حسینی با اشاره به ساخت پاسگاههای پلیس راه اردبیل سرچم و اردبیل آستارا توسط سازمان راهداری بر ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد و گفت: با احداث این ساختمان های جدید شاهد ارتقای ایمنی،کاهش تصادفات و نظم ترافیکی در جاده ها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز