خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

آئین یوم اله 22 بهمن بدون هرگونه تجمعی در استان همدان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۲۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در آیین ۲۲ بهمن امسال هیچگونه تجمعی برگزار نمی‌شود، گفت: آیین بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب در این استان به صورت همزمان با سراسرکشور در قالب رژه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امسال هیچ فراخوانی برای برگزاری راهپیمایی و تجمع در سطح کشور و استان داده نمی‌شود، افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و ابلاغ ستاد ملی کرونا، آئین ویژه بزرگداشت ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود و هیچ برنامه ای برای راهپیمایی مردمی و تجمع در سطح شهرها و روستاهای استان همدان نداریم.

وی اظهار داشت: بر همین اساس آیین ویژه بزرگداشت ۲۲ بهمن شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح و در قالب رژه خودرویی از میدان بعثت به سمت میدان آرامگاه بوعلی و سپس امامزاده عبدالله برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: رژه موتوری و رژه دوچرخه سواران نیز به صورت همزمان در پیاده راه های بوعلی و اکباتان شهر همدان برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: همچنین سخنرانی سردار «محمدحسین سپهر» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح نیز از طریق شبکه استانی همدان پخش خواهد شد و بیانیه پایانی این مراسم نیز از طریق فضای مجازی منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

فاضلیان در خصوص مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سایر شهرستان‌های استان نیز گفت: آیین های بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان های استان همدان نیز به صورت رژه خودرویی و بدون هرگونه اجتماع و راهپیمایی مردمی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ های ایام الله فجر امسال سلامت محور و با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی در سه بخش تبلیغی، تبیینی و میدانی برگزار می شود.

آیین های ویژه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، ولایت پذیری و ایستادگی، پیشرفت و بالندگی» برگزار می شود.

استاندار همدان نیز در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آئین بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری هرگونه تجمع و راهپیمایی خارج از دستورالعمل یاد شده وجاهت قانونی ندارد.

سیدسعید شاهرخی افزود: با وجود اینکه ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین رویدادهای کشورمان به شمار می رود اما بزرگداشت این آیین به خاطر حفظ بهداشت و سلامت عمومی جامعه بدون برگزاری هرگونه تجمع و راهپیمایی و به صورت موتوری و خودرویی صورت می گیرد.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی های انجام شده در خصوص رنگ بندی شهرهای استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین ، کبودرآهنگ، اسدآباد» نیز در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز