خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مطرح کرد:

اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی در استان اصفهان/ ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ها با احداث مجتمع‌های رفاهی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۱۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندسال اخیر با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده استان اصفهان به رده استان های نخست در این عرصه رسیده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت اله غلامی در آئین متمرکز بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: با وجود شرایط سخت و محدودیت های شدید منابع مالی امسال شاهد افتتاح بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و۵۰۹ میلیارد تومان در دهه فجر در استان اصفهان بودیم.

وی با اشاره به ارتقا ایمنی تردد کاربران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در اقدامات موثر برای کاهش تصادفات رانندگی جایگاه مناسبی در کشور نبود، اما در چندساله اخیر با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب استان اصفهان به رده استان های نخست کشور در این عرصه رسیده ایم.

غلامی به نقش مجتمع های خدماتی رفاهی در ایمنی راه ها و رفاه کاربران جاده ها اشاره کرد و گفت: با افزایش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، ایمنی راه ها و میزان تصادفات کاهش می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان شاهین شهر سفر کرد و در جریان سفر خود ۱۰پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای این شهرستان را افتتاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز