خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین:

عامل کلاهبرداری 20 میلیاردی با وعده اقامت در خارج از کشور دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۵۸۸

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان از 6 شهروند قزوینی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه خانمی پس از آشنایی با فرزندانش و به بهانه اخذ اقامت در کشور آلمان از آنان کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، ماموران با انجام اقدامات فنی فرد مورد نظر که قصد خروج از کشور داشت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در شهر قزوین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: متهم در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود اعتراف و اقرار داشته که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان از 6 شهروند به مبلغ 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه افراد کلاهبردار از شیوه های مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند لازم است قبل از ارتباط با اینگونه افراد، نسبت به تحقیقات و شناسایی هویت دقیق آنان اطمینان حاصل کرده تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز